dimecres, 13 de juny del 2012

Sortides primaverals a la platja

Ja ho sabem, tenim el bloc molt abandonat, però com sempre diem "pedalem més que no publiquem". El correu d'una "altra família ciclista" ens ha recordat que sí, que hi ha gent que es mira el nostre bloc i els és útil, de manera que ens hem animat a fer 5 cèntims de les últimes pedalades.

En aquesta ocasió, us parlem d'un parell de rutes que hem fet durant la primavera per anar a la platja. Nosaltres no som gaire de mar i a l'estiu evitem les platges tan com podem, però en venir el bon temps a l'Edmon li va agafar la dèria d'anar a la platja i vam anar-hi un parell de vegades.

El primer dia, durant la Setmana Santa, vam fer l'Eix Cicloturístic Figueres-Roses. La veritat és que no està en gaire bon estat (és sense asfaltar i en la majoria de trams el ferm no està massa bé). És a dir, no direm que no sigui una bona ruta per fer en bici, però nosaltres, en aquesta ocasió, anàvem amb el tàndem amb en Roc a la cadireta i l'Edmon amb la seva bicicleta enganxada al nostre tàndem mitjançant el "follow-me" (l'"aparato", que ell en diu, que ens van passar els Reis aquest any). I vam patir bastant perquè el terreny ens treia molta estabilitat. Però bé, vam arribar a la platja i vam disfrutar!

Recuperant líquids després de la pedalada...

Per la segona sortida a la platja, per la festa del treball (1 de maig), volíem fer el Camí de la Tordera, des de Tordera fins a Blanes. A Tordera, buscant i preguntant, vam ser incapaços de localitzar el carril bici en qüestió. De manera que vam seguir en cotxe agafant la carretera cap a Blanes, fins a veure el carril al costat esquerre de la carretera, i on vam poder (en una urbanització) vam aparcar i vam enganxar el carril. El ferm estava bastant bé. Alguna rotonda que t'obliga a fer coses una mica forçades, però bé.

Els nens segueixen amortitzant la cadireta reclinable. Aquí, en Roc fent-hi una migdiada.

1. Oooooh m.ha encantat trobar el teu blog !! Segueix publican !!!😂 Som familia numerosa que ens inicien de lleno al cicloturismo (a lluc d 5anys li encanta, i les bessonnes d.any i mitj els esta encantat tb) aixi q volem fer moltes sortideta en familia. Moltes gracies per escriure....et seguiré!