dimecres, 30 de juny del 2010

Malafogassa i l'Ariège

El cap de setmana passat vam fer “la clàssica de Malafogassa”. Vam sortir de prop de Sant Sadurní d’Osormort i vam anar pel Pont de Malafogassa fins a Sant Romà de Sau. La carretera és molt tranquil·la (pel que fa al trànsit, perquè pel que fa al desnivell ja no ho és tant...) i ens va agradar molt.

I aquest cap de setmana llarg de Sant Joan, aprofitant que estàvem per l’Ariège, hem fet també alguna sortida amb tàndem: vam sortir d’Orlú i vam baixar fins a Ax les Thermes. D’allà, vam agafar una carretereta de muntanya. No vam trobar ni un cotxe en tot el trajecte... ara, hi havia unes pujadetes que déu ni do! L’anècdota va ser que ens vam trobar al mig d’una cursa ciclista i quan passàvem pels pobles la gent ens animava perquè es pensaven que també participàvem a la prova! El tram de tornada fins a Ax les Thermes, tot i ser curt, va ser una mica pesat, perquè era una carretera general i perquè ens hi vam trobar alguna pujada amb què no comptàvem. Però tot té la seva recompensa... i si no mireu el gelat i el bany de què vam gaudir arribant a Ax!

1. només de llegir-ho ja estic cansat ...però veig que el meu homònim s'ho passa d'allò més bé.
    petons als quatre

2. Sí que s'ho passa bé! L'únic problema és que li agrada la velocitat de la baixada i quan ve una pujada ens diu "més ràpid, més ràpid!" i clar, no podem!

3. Vaja, a mi també hem venen ganes de fer alguna ruta en bici, es veu que disfruteu. Amb la colla de magisteri volem fer alguna via verda de Nafarroa. Vosaltres que viatgeu tant, en sabeu alguna cosa?.
    Petons

4. Doncs per Nafarroa no hem fet cap via verda, em sap greu no poder-te'n informar. Però pel que he vist per internet, pinta bé. Et recomano aquesta web: http://www.navarrabicicleta.com